Logowanie do systemu eduSky
Jeśli posiadasz konto w systemie eduSky, możesz zalogować się do systemu korzystając z komputera, smartfona, tabletu, który jest podłączony do Internetu.
Informacja o założeniu konta dla nowego użytkownika generowana jest z systemu automatycznie. Na podany adres mailowy wysyłana jest informacja, która zawiera nazwę użytkownika i hasło oraz link do logowania. Link to adres Twojej szkoły w subdomenie eduSky, który może mieć następującą postać https://nazwaszkoly.edusky.pl/.
Zobacz film:
Aby zalogować się do systemu eduSky wykonaj następujące operacje:
- Kliknij w podany w wiadomości mailowej link do logowania.
- W polu "Nazwa użytkownika lub e-mail" wprowadź login lub adres e–mail, który został utworzony i przesłany w wiadomości mailowej
- W polu hasło – wpisz ciąg znaków przesłany w wiadomości mailowej.
- Kliknij przycisk Zaloguj się.
POWIĄZANE TEMATY: Problem z logowaniem/ Zapomniane hasło
Jak mogę zmienić hasło użytkownikowi, który posiada konto w systemie? Open
Aby zmienić hasło użytkownikowi, który posiada już konto w systemie, należy w dziale Sekretariat, wybrać → Konfiguracja → Konta systemowe → Opcje → Edytuj
Po kliknięciu w Edytuj otrzymamy widok jak na poniższym ekranie:
- Generuj losowo hasło. Przycisk w rubryce hasło - po kliknięciu zostanie wygenerowane losowe hasło
- Zapisując te zmiany ponownie wysyłasz użytkownikowi hasło do logowania
Operację zmiany hasła możesz również przeprowadzić wybierając użytkownika z listy, klikając → Opcje → Wygeneruj hasło i wyślij (niebieska ramka)
Ponadto, każdy użytkownik, któremu zostało założone konto systemowe może odzyskać hasło - całość procesu opisana jest w temacie Problem z logowaniem/Zapomniane hasło
Co zrobić, gdy do klienta nie dotarła wiadomość z danymi do logowania? Open
Jeżeli na Twój adres mailowy nie dotarła informacja z danymi do logowania podejmij następujące kroki:
- Sprawdź poprawność adresu e-mail podanego podczas zapisów do szkoły. Pamiętaj, że adres poczty elektronicznej nie zawiera polskich znaków.
- Jeżeli masz pewność, że adres mailowy jest poprawny - możliwe, że wiadomość znajduje się w innych folderach poczty przychodzącej - Spam, Oferty, Społeczności
- Jeżeli nadal pożądana wiadomość jest nie odnaleziona spróbuj wygenerować dane do logowania ponownie (więcej w temacie Problem z logowaniem/ Zapomniane hasło)