Popularne pytania
-
Co zrobić, gdy do klienta nie dotarła wiadomość z danymi do logowania?
Jeżeli na Twój adres mailowy nie dotarła informacja z danymi do logowania podejmij następujące kroki:…
-
Jak mogę usunąć kursanta z systemu?
Z systemu możemy usunąć użytkownika w statusie ucznia/kursanta, który jest przeniesiony do sekcji Archiwum -…
-
Jak mogę zmienić hasło użytkownikowi, który posiada konto w systemie?
Aby zmienić hasło użytkownikowi, który posiada już konto w systemie, należy w dziale Sekretariat, wybrać…
-
Czy mogę zmienić pytania w ankiecie/teście?
Zmiana pytań lub odpowiedzi w kwestonariuszu ankiety/testu jest możliwa do momentu pierwszego wypełnienia ankiety/testu przez…
-
Czy mogę wysyłać wiadomości SMS i wiadomości e-mail jeśli kursant/opiekun nie ma konta systemowego?
Tak - posiadanie konta systemowego (loginu do systemu eduSky) nie jest konieczne, by w pełni…