Jak usunąć użytkownika z systemu
Z systemu możesz usunąć użytkownika z rolą ucznia, który ma status ucznia archiwalnego pod warunkiem, że nie jest on przypisany do aktywnej grupy i nie posiada aktywnej umowy.
Jeśli chcesz usunąć ucznia, w dziale Sekretariat → Uczniowie odszukaj wybraną osobę i kliknij Opcje → Przenieś do archiwum.
Jeśli chcesz wyświetlić listę archiwalnych uczniów, na liście kursantów zastosuj filtr w polu Stan pozycji → Pozycje archiwalne.
Aby usunąć ucznia przejdź do sekcji Zasoby → Użytkownicy → Osoby w systemie.
Przy wybranym użytkowniku kliknij Opcje → Usuń dane.
Kiedy ta operacja się powiedzie?
Ucznia można usunąć w wypadku, kiedy:
- nie posiada podpisanych umów
- nie jest przypisany do grup.
Ucznia nie można usunąć jeżeli:
- uczeń posiada podpisane umowy
- uczeń jest przypisany do co najmniej jednej grupy
- uczeń posiada wiadomości
- uczeń posiada związane z nim relacje-telefony, notatki, itp.
- uczeń posiada oceny opisowe
- uczeń posiada odrobienia
- uczeń posiada konto użytkownika
- w systemie są notatki związane z uczniem
- uczeń posiada zastępstwa
- uczeń posiada związanie z nim faktury.
W przypadku pozostałych użytkowników, takich jak: nauczyciele, pracownicy, osoby zapisane w systemie, do ich osób jako podmiotów fizycznych możesz zastosować procedurę anonimizacji (proces uniemożliwiający identyfikację osoby fizycznej na podstawie danych osobowych. Patrz → Anonimizacja).
No questions yet.