Jak możemy Ci dzisiaj pomóc

Loading...

Co zrobić, gdy do klienta nie dotarła wiadomość z danymi do logowania? Open

Loading...
0

Jeżeli na Twój adres mailowy nie dotarła informacja z danymi do logowania podejmij następujące kroki:

  1. Sprawdź poprawność adresu e-mail podanego podczas zapisów do szkoły. Pamiętaj, że adres poczty elektronicznej nie zawiera polskich znaków.
  2. Jeżeli masz pewność, że adres mailowy jest poprawny - możliwe, że wiadomość znajduje się w innych folderach poczty przychodzącej - Spam, Oferty, Społeczności
  3. Jeżeli nadal pożądana wiadomość jest nie odnaleziona spróbuj wygenerować dane do logowania ponownie (więcej w temacie Problem z logowaniem/ Zapomniane hasło)
M
Posted  5 years  ago by  monika
#1 1208 views Edited  4 years  ago

You must be logged in to post an answer

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48413109093

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piatku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych specjalistów:

[email protected]

Masz pomysł na nowy lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych