Problem z logowaniem / odzyskiwanie hasła
Zapoznaj się z filmem:
Jeśli masz problemy z logowaniem do systemu eduSky sprawdź poprawność wpisywanego adresu e–mail lub loginu oraz poprawność hasła.
Częstym problemem powodującym błędy w logowaniu do systemu eduSky jest błędnie podany adres e–mail/login lub błędnie podane hasło.
Należy pamiętać o tym, że wielkość liter w haśle ma znaczenie, dlatego koniecznie sprawdź czy na klawiaturze Twojego urządzenia nie jest wciśnięty klawisz CapsLock (powodujący zamianę wielkości liter) lub klawisz NumLock (wyłączający klawiaturę numeryczną).
Aby odzyskać hasło wykonaj następujące kroki:
- Kliknij odnośnik Odzyskaj hasło
- Odnośnik przekieruje Cię do formularza służącego do resetowania hasła, jak na screenie poniżej.
- Wpisz nazwę użytkownika lub adres e–mail, który do tej pory był wykorzystywany do logowania i kliknij przycisk: Resetuj hasło.
- System weryfikuje Twoją tożsamość poprzez sprawdzenie w bazie adresu e–mail, który został podany. Jeśli e–mail, podany do odzyskania hasła jest zgodny z adresem widniejącym w bazie użytkowników systemu eduSky, to na podany e–mail otrzymasz wiadomość zawierającą link, który przekieruje Cię do formularza zmiany hasła.
- Jeżeli na adres e–mail, który wpisujesz w oknie do resetowania hasła nie przychodzi wiadomość z systemu eduSky to najprawdopodobniej adres e–mail wcześniej wykorzystywany w systemie eduSky był inny niż podawany obecnie. W takim przypadku skontaktuj się ze szkołą, do której uczęszczasz celem weryfikacji Twoich danych kontaktowych.
Uwaga!
Możesz zresetować hasło tylko raz w ciągu jednej godziny.
Sprawdź skrzynkę pocztową, jeśli jeszcze nie masz wiadomości, sprawdź folder SPAM.
No questions yet.