Krok 5: dodaj pracowników szkoły
Aby założyć pracownikowi konto systemowe, dodaj lub wybierz pracownika z listy.
Aby dodać pracownika w dziale Zasoby, wybierz →Użytkownicy→Pracownicy→Dodaj Pracownika.
W pierwszej kolejności określ rolę pracownika w systemie spośród:
- Pracownik biura
- Pracownik recepcji
- Dyrektor Biura
- Księgowość
- Opiekun Handlowy
- Opiekun Metodyczny/Metodyk
Przy uzupełnieniu danych pracownika, podaj adres e-mail, który jest niezbędny do założenia konta systemowego.
Dodając pracownika możesz go przyporządkować do wcześniej zdefiniowanych w ramach Twojej organizacji oddziałów.
Zakres informacji i dostęp do poszczególnych widoków w systemie dla poszczególnych ról definiowany jest podczas konfiguracji. Aby uzyskać więcej szczegółów na temat dedykowanych ustawień dla poszczególnych ról w systemie – skontaktuj się z naszym działem techincznym:
Aby utworzyć konto systemowe dla pracownika, wybierz z listy pracownika, następnie kliknij w Opcje→Utwórz konto systemowe
Po wykonaniu tej operacji system przedstawi komunikat o utworzeniu konta.
Po wykonaniu tej operacji na adres e-mail pracownika wysłana zostanie z systemu automatyczna informacja z danymi do logowania.
Po zalogowaniu pracownik będzie miał dostęp do swojego konta w systemie.
Przy próbie założenia konta systemowego, przy braku podanego adresu e-mail, system zasygnalizuje ten fakt przez odpowiedni komunikat.
No questions yet.