Jak możemy Ci dzisiaj pomóc

Loading...

Wczytywanie do systemu wyciągu z konta bankowego

W systemie eduSky możliwe jest ewidencjonowanie wpłat za kursy dokonane przez klientów za pośrednictwem przelewu bankowego. Wpłaty bankowe mogą wiązać się w sposób automatyczny lub możesz powiązać je ręcznie z umową.

Operacje wiązania wpłat bankowych z umowami rozpocznij od wczytania do systemu paczki wpłat bankowych, którą wcześniej pobierasz banku. Paczka bankowa to nic innego jak historia wpłat na konto ujęta w określonych ramach czasowych. Aby wiązać wpłaty z umowami na Platformie eduSky należy wczytać do systemu historię przelewów. Możesz to wykonać na dwa sposoby.


I sposób: Wczytanie wyciągu wpłat pobranego na dysk komputera

Na potrzeby wiązania wpłat z umowami zarejestrowanymi w systemie eduSky – pobierz z banku historię operacji zapisaną w odpowiednim formacie, np. csv, txt lub html. Wybrane formaty udostępniane są z reguły w każdym banku. Typ pliku, który będziesz wczytywać do systemu eduSky ustalamy podczas procesu wdrożenia systemu. Pobraną z banku historię wpłat zapisz lokalnie na dysku komputera, a kolejno wczytaj do systemu.


Zobacz jak wczytać paczkę wpłat bankowych do systemu eduSky.

 

Aby wczytać paczkę wpłat bankowych do systemu przejdź do działu FINANSE → Rozliczenia → Paczki wpłat bankowych.

  • W Formatce po lewej stronie wybierz z listy bank, z którym współpracuje Twoja placówka.
  • Jeśli wpłaty dotyczą konkretnego oddziału zdefiniowanego w ramach systemu, wskaż ten oddział.
  • W polu opis możesz dodać dowolny tekst, który np. pozwoli ci w przyszłości na szybką identyfikację wczytanej paczki.
  • Korzystając z udostępnionego w systemie mechanizmu wczytaj paczkę wpłat bankowych.
  • Operację potwierdź przyciskiem ZAŁADUJ PACZKĘ.

II sposób: Wczytanie wyciągu wpłat za pośrednictwem Operatora Kontomatik

Pobierz historię wpłat z danego okresu za pomocą operatora Kontomatik. Integracja systemu eduSky z Operatorem pozwala na pełną automatyzację pobierania z banku informacji o wpłatach. Proces wiązania wpłat z wybranego okresu czasu następuje po zalogowaniu się do swojego konta bankowego przez Aplikację Kontomatik, która jest udostępniona na Platformie eduSky.


Zobacz jak wczytać paczkę wpłat bankowych za pomocą Kontomatik



W pierwszej kolejności przejdź do zakładki FINANSE -> Rozliczenia -> Paczki wpłat bankowych. Teraz należy zintegrować swój system eduSky z operatorem Kontomatik. W formatce „Pobierz wpłaty z Kontomatik” w pierwszym kroku włącz usługę, potwierdź integrację z operatorem Kontomatik (wybierz opcję TAK), a następnie zaakceptuj warunki świadczenia usługi. W kolejnym kroku wybierz datę, od której chcesz pobrać wpłaty do obecnego momentu, wybierz swój bank, zaakceptuj zgody i kliknij przycisk "Kontynuuj". W panelu pojawia się informacja o dalszych krokach. Zapoznaj się z informacją i kliknij przycisk "Kontynuuj". W kolejnym kroku zostaniesz przekierowany do banku.  Zaloguj się do swojego konta bankowego, wybierz rachunek z którego chcesz pobrać historię wpłat, a następnie autoryzuj wykonanie operacji. Po wykonaniu działań, zostaniesz automatycznie przekierowany do systemu eduSky, gdzie pojawi się komunikat potwierdzający przetwarzanie danych. Paczka wpłat bankowych z danego okresu zostanie załadowana.

 

Po wczytaniu pliku - w okienku po prawej stronie – zobaczysz dodaną paczkę wpłat. System rejestruje dodane informacje pokazując: datę wczytania paczki, opis, wartość wpłat w paczce, ilość wpłat oraz nazwę banku z jakiego plik pochodzi lub informację o wczytaniu paczki za pomocą operatora Kontomatik.

Jeśli chcesz zobaczyć zawartość paczki - korzystając z Opcji (koło zębate) wybierz → Podgląd. Jeżeli stwierdzisz, że jakaś operacja bankowa nie jest związana z działalnością szkoły możesz ją usunąć z paczki poprzez wybranie opcji USUŃ. Wpłata zostanie trwale usunięta z systemu eduSky.

Wczytany do systemu eduSky plik paczki bankowej możesz usunąć, skutkuje to jednak tym, że utracone zostaną wszelkie powiązania finansowe z umowami, które dokonały się w sposób automatyczny lub ręczny.

 

No questions yet.

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48413109093

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piatku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych specjalistów:

[email protected]

Masz pomysł na nowy lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych