MENU

Jak możemy Ci dzisiaj pomóc

Loading...

Ręczne operacje finansowe

W systemie eduSky możesz zaewidencjonować wpłatę ręczną, np. gotówkową, powiązać ją z umową zarejestrowaną w systemie i wydrukować dokument potwierdzający przyjęcie wpłaty –KP.

Aby to zrobić przejdź do sekcji FINANSE -> Rozliczenia -> Dodaj operację finansową.

W polu rodzaj operacji wybierz spośród wpłata/wypłata, a kolejno określ typ płatności, możesz wybrać:

  • gotówkę
  • przelew internetowy/elektroniczny – w przypadku gdy kursant wpłaci środki przelewem bankowym lub przelewem elektronicznym
  • płatność kartą – w przypadku gdy posiadasz w szkole terminal do wykonywania tego typu operacji i chcesz tą wpłatę powiązać z umową zarejestrowaną w systemie
  • voucher – sposób rozliczania wartości kursu stosowany np. za polecenia
  • przelew ręczny – stosowany w przypadkach gdy np. klient opłacił kurs na inne konto bankowe
  • kompensaty -  jest operacją zaspokojenia salda umowy dzięki czemu system otrzymuje informacje o braku wierzytelności ze strony klienta
  • rozliczenie nadpłaty z okresów poprzednich – stosowane np. gdy przed wdrożeniem systemu eduSky klient dokonał wpłat na poczet kursu i wpłaty te chcemy powiązać z zarejestrowaną w systemie umową
  • umorzenie – w przypadku celowego umorzenia płatności wynikającej np. z trudnej sytuacji materialnej kursanta.

Dodaj datę operacji, opcjonalnie określ kwotę i tytuł. Następnie w polu po prawej stronie wyszukaj umowę lub fakturę do której chcesz powiązać wpłatę. Możesz wpisać pierwsze litery nazwiska kursanta i wybrać pożądaną pozycję. Operację potwierdź klikając przycisk zapisz.

Zapoznaj się z materiałem multimedialnym przedstawiającym proces dodania ręcznego operacji finansowej.



Dodana do systemu wpłata pojawia się na liście dokonanych operacji finansowych. Jeśli potrzebujesz pokwitowania możesz wydrukować z systemu dokument, w tym celu kliknij Opcje -> Pobierz PDF. W tym momencie w systemie generuje się dokument KP, który możesz wydrukować i przekazać pokwitowanie wpłaty kursantowi.

W systemie eduSky nie ma możliwości edycji zarejestrowanych i powiązanych z umową wpłat. Możemy taka operację jedynie usunąć i ewentualnie dodać wpłatę ponownie.

No questions yet.

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48413109093

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piatku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych specjalistów:

serwis@edusky.pl

Masz pomysł na nowy lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

rozwoj@edusky.pl
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych