Jak możemy Ci dzisiaj pomóc

Loading...

Co może być przyczyną tego, że użytkownicy nie otrzymują wiadomości? Open

Loading...
0

Kiedy użytkownicy zgłaszają, że nie otrzymują wiadomości z systemu eduSky. Poniżej prezentujemy najczęstsze przyczyny:

  1. Brak uzupełnionego adresu e-mail użytkownika.  Sprawdź, czy adres e-mail został wpisany do danych kontaktowych użytkownika - Ucznia lub Opiekuna.
  2. Wpisany adres e-mail jest niepoprawny. Upewnij się, że adres jest poprawny.
  3. Brak uzupełnionego numeru telefonu komórkowego użytkownika. Zweryfikuj, czy numer został dodany do danych kontaktowych użytkownika - Ucznia lub Opiekuna.
  4. Wpisany numer telefonu jest niepoprawny. Upewnij się, że numer telefonu jest poprawny.
  5. Brak zaznaczenia, że numer telefonu jest dedykowany do otrzymywania wiadomości SMS. Zaznacz checkbox przy numerze telefonu
  6. Brak zgody na otrzymywanie wiadomości w umowie. W takim przypadku, system zablokuje wysyłanie wiadomości sms, powiadomień i maili tego typu. Oznacz odpowiednią zgodę w umowie z kursantem aby mógł on otrzymywać wszystkie ważne informacje. 
  7. Filtry spamowe blokują wiadomości wysyłane z domeny edusky.pl
    Zdarza się, że filtry spamowe programów pocztowych blokują wiadomości wysyłane z domeny eduSky. Niestety, zarówno Ty jak i nasz dział serwisowy nie ma wpływu na działanie tych filtrów. Możliwe jest dodanie adresów wysyłanych z domeny eduSky.pl do białej listy adresów w ustawieniach skrzynki e-mail. W ten sposób utworzony zostanie wyjątek dla tych adresów i filtry spamowe nie powinny już blokować wiadomości. Poinformuj swoich kursantów, opiekunów i nauczycieli, aby dodali adresy do ustawień swoich skrzynek e-mail. 
  8. System nie wysyła wiadomości w niedzielę

Globalne ustawienia wysyłki wiadomości zakładają, że wiadomości wysyłane są od poniedziałku do soboty w godzinach od 8 do 20.00. Ustawienia globalnej wysyłki wiadomości znajdują się w Konfiguracji aplikacji w sekcji "Ustawienia wysyłki wiadomości"

  1. System nie wysyła wiadomości w święta, wakacje i inne dni wolne. Wyszukaj dzień wolny i zmień ustawienia.
  2. Nie wychodzą wiadomości SMS. Sprawdź saldo punktów SMS – i doładuj konto w razie potrzeby.

 

M
Posted  4 years  ago by  monika
#53 556 views Edited  4 years  ago

You must be logged in to post an answer

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48413109093

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piatku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych specjalistów:

[email protected]

Masz pomysł na nowy lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych