Wysyłanie wiadomości do użytkowników przypisanych do grupy
Jeśli chcesz wysłać wiadomości do użytkowników, którzy są przypisani do poszczególnych grup, obejrzyj film:
Aby wysłać wiadomość do użytkowników przypisanych do grup w dziale Sekretariat, wybierz Grupę → Opcje → Wiadomość do Grupy
W pojawiającym się modalu określ:
- Datę wysłania wiadomości
- Typ wiadomości - Wybierz opcję e-mail/sms lub obie opcje (czerwona ramka)
- Rodzaj odbiorców - Wskaż: uczniów, opiekunów, nauczycieli (niebieska ramka)
- Wskaż nadawcę wiadomość - Przy wyborze wiadomości e-mail wprowadź nadawcę (zielona ramka)
- Dodaj tytuł i treść - wprowadź treść (fioletowa ramka)
- Dodaj załącznik - w razie potrzeby dodaj dokument do wiadomości mailowej
Uwaga! Pamiętaj, aby nie wklejać treści sformatowanych w innym edytorze tekstowym lub usunąć z wiadomości obce formatowanie.
Całość operacji potwierdź przyciskiem Wyślij.
W tym momencie wiadomości zostały dodane do wysyłki, co zostanie przedstawione w komunikacie wygenerowany przez system eduSky.
Możesz zatwierdzić wiadomość, przechodząc do sekcji Komunikacja → Wiadomości → Do zatwierdzenia.
Status wysyłki możesz sprawdzić w zakładce Komunikacja → Wiadomości → Zatwierdzone
Uwaga! Zatwierdzone wiadomość są wysyłane z systemu eduSky co 5 minut.
Uwaga! Jeśli korzystasz z powiadomień SMS, nie zapomnij przed wysyłką wiadomości sprawdzić czy Twój portfel sms zawiera odpowiednią ilość punktów
No questions yet.