Jak skierować do ponownej wysyłki wiadomości nie wysłane
Jak ponownie skierować do wysyłki wiadomości, które nie wyszły?
Zobacz film na naszym kanale YouTube:
Status wiadomości w systemie eduSky możesz sprawdzić w zakładce Komunikacja→ Wiadomości → Zatwierdzone
Dzięki formatce do wyszukiwanie możesz filtrować wiadomości, które nie zostały wysłane określając poszczególne parametry/powód braku wysyłki wiadomości.:
- Nie wysłane – Oczekuje na wysłanie
- Nie wysłane – Błędny numer telefonu
- Nie wysłane – Błędny adres e-mail
- Nie wysłane – Brak maila
- Nie wysłane – Brak wystarczających środków
- Nie wysłane – Zablokowane z powodu braku zgody w umowie
- Nie wysłane – nieznany błąd
Jeśli z jakiejś przyczyny wiadomości nie zostały wysłane w pierwszej kolejności należy skorygować powód braku wysyłki.
Następnie możemy wybrane wiadomości skierować do ponownego wysłania.
Aby to zrobić wejdź w zakładkę Wiadomości → Zaakceptowane
- Określ status wiadomości ( zielona ramka)
- Zaznacz checkboxem pojedyncze pozycje lub korzystając z ikony nad listą zaznacz wszystkie pozycje.
- Następnie korzystając z Opcji (trzy kropki w prawym górnym rogu), skieruj wiadomości do wysyłki klikając "Wyślij ponownie".
No questions yet.