Jak możemy Ci dzisiaj pomóc

Loading...

Jak skierować do ponownej wysyłki wiadomości nie wysłane

Jak ponownie skierować do wysyłki wiadomości, które nie wyszły?

 

Zobacz film na naszym kanale YouTube:

   

 

Status wiadomości w systemie eduSky możesz sprawdzić w zakładce Komunikacja→ Wiadomości → Zatwierdzone


Dzięki formatce do wyszukiwanie możesz filtrować wiadomości, które nie zostały wysłane określając poszczególne parametry/powód braku wysyłki wiadomości.:

  • Nie wysłane – Oczekuje na wysłanie
  • Nie wysłane – Błędny numer telefonu
  • Nie wysłane – Błędny adres e-mail
  • Nie wysłane – Brak maila
  • Nie wysłane – Brak wystarczających środków
  • Nie wysłane – Zablokowane z powodu braku zgody w umowie
  • Nie wysłane – nieznany błąd

Jeśli z jakiejś przyczyny wiadomości nie zostały wysłane w pierwszej kolejności należy skorygować powód braku wysyłki.
Następnie możemy wybrane wiadomości skierować do ponownego wysłania.

 Aby to zrobić wejdź w zakładkę Wiadomości → Zaakceptowane 

  • Określ status wiadomości ( zielona ramka)
  • Zaznacz checkboxem pojedyncze pozycje lub korzystając z ikony nad listą zaznacz wszystkie pozycje.
  • Następnie korzystając z Opcji (trzy kropki w prawym górnym rogu), skieruj wiadomości do wysyłki klikając "Wyślij ponownie".

No questions yet.

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48413109093

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piatku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych specjalistów:

[email protected]

Masz pomysł na nowy lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

[email protected]
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych