MENU

Jak możemy Ci dzisiaj pomóc

Loading...

Powiadomienia o zajęciach wysyłane do grupy

W systemie eduSky możesz dokonać dedykowanych ustawień związanych z wysyłką powiadomień o zajęciach do uczestników grup.

Aby to zrobić w sekcji Konfiguracja Aplikacji wybierz zakładkę Ustawienia Grupy.

 W tej sekcji określasz jak mają być skonfigurowane powiadomienia o zajęciach grup.

  • Wysyłaj powiadomienia o zajęciach. Po zaznaczeniu opcji na TAK wysyłane będą powiadomienie informujące o nadchodzących zajęciach (czerwona ramka).
  • Ilość minut przed zajęciami. Określasz na ile minut przed zajęciami wiadomość zostanie wysłana do użytkownika (fioletowa ramka).
  • Typ wiadomości. Określasz przez jaki sposób komunikacji wiadomości będą docierać do użytkownika systemu: e-mail (zielona ramka) lub SMS (pomarańczowa ramka).
  • Typ odbiorców. Zaznaczasz użytkowników, którzy mają być odbiorcami wiadomości (różowa ramka).

Po dokonanym ustawieniu, kliknij przycisk Zapisz.

Możesz również dokonać ustawień wysyłki powiadomień w odniesieniu do każdej grupy osobno. W tym celu przejdź do edycji wybranej grupy i w sekcji "Pozostałe parametry" skonfiguruj wysyłkę powiadomień.

Artykuły powiązane:

Globalne ustawienia wysyłki wiadomości

Jak samodzielnie skonfigurować skrzynkę pocztową? Open

Jeśli chcesz samodzielnie skonfigurować ustawienia skrzynki pocztowej z poziomu Sekretariatu wejdź w zakładkę Konfiguracja → Nadawcy wiadomości → Dodaj nadawcę…

Jeśli chcesz samodzielnie skonfigurować ustawienia skrzynki pocztowej z poziomu Sekretariatu wejdź w zakładkę Konfiguracja → Nadawcy wiadomości → Dodaj nadawcę wiadomości.

Uzupełnij informacje:

  • Typ nadawcy - wybierz E-mail
  • Tytuł - dodaj wewnętrzny opis np. Informacje organizacyjne
  • Konfiguracja domyślna dla maila - Wybierz TAK - jeśli chcesz aby adres ten zawsze traktowany był jako domyślny
  • Opis 
  • Nazwa użytkownika - informacja, która będzie widoczna dla odbiorcy wiadomości, nazwą użytkownika może być np. nazwa Twojej szkoły
  • Adres użytkownika wysyłającego - np. nazwauzytkownika@domena.pl
  • Port - wpisz numer portu
  • Hasło użytkownika - uzupełnij
  • Serwer poczty (np. mail.domena.pl) - uzupełnij dane
  • Protokół - wpisz nazwę protokołu np. SMTP
  • Enkrypcja - Wpisz SSL lub pozostaw pole puste, jeśli nie korzystasz z tej formy szyfrowania
  • Tryb „Onbehalf/W imieniu” – Zaznacz  TAK -  jeśli chcesz aby prezentowała się Inna nazwa nadawcy (wpisz nazwę) oraz jeśli wiadomości zwrotne mają trafiać na inną skrzynkę. W tym celu w polu ODPOWIEDZ DO - wpisz adres e-mail np. nazwa@domena.pl

W systemie eduSky jest możliwość zdefiniowania wedle potrzeby kilku adresów skrzynek pocztowych. Tym samym na przykład  na potrzeby przesyłania informacji organizacyjnych można wykorzystywać jedną skrzynkę, a na potrzeby przesyłania informacji związanych np. z rozliczeniami można zdefiniować inną nazwę skrzynki.

0 answers 1200 views Posted  5 years  ago
Czy było to pomocne?
Loading...
1

Wsparcie wdrożeniowe

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu

odpowiadamy pod numerem telefonu:

+48413109093

Czekamy na kontakt

Od poniedziałku do piatku w godzinach od 8 do 16.

Kontakt mailowy

Widzisz nieprawidłowość lub błąd w systemie? Napisz do naszych specjalistów:

serwis@edusky.pl

Masz pomysł na nowy lub udoskonalenie obecnych mechanizmów:

rozwoj@edusky.pl
 

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych